מהלקחים הבולטים ביותר שנלמדו בעקבות נגיף הקורונה הוא שאינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החזקות והאמידות ביותר לשיווק, פרסום, והעלאות מודעות למותגים ולעסקים.
כן, גם אם הקמתם עסק ממש לאחרונה ואתם רוצים לתת לו דחיפה - מומלץ מאוד לפתוח לו עמוד באינסטוש בהקדם האפשרי כדרך מעולה להגיע ללקוחות פוטנציאליים (ולהיות ויראליים על הדרך).
אם עדיין לא קפצתם למים ואתם מחפשים לאישור או סימן רשמי שגם העסק שלכם צריך להיות שם - צוות pwr ריכז את תחומי העסקים הפופולריים ביותר באינסטגרם:
ביגוד
מפתיע, אה? בתור פלטפורמה ששמה דגש חזק מאוד על תכנים ויזואליים, אין קרקע פורייה מאינסטגרם לקידום בוטיק האופנה שלכם.
טיפ של אלופים: אם אתם רוצים לבסס מוניטין מכובד כבר מהיום הראשון שלכם, קנו לייקים לאינסטגרם כדי להראות לקהל שלכם שהמותג שלכם סופר אהוב ואטרטקטיבי!
עמודי ׳עשה זאת בעצמך׳ למיניהם
לאור הזמן הפנוי הרב שהתפנה במהלך תקופות הסגרים השונות, מה הפלא שמלא עמודי ׳עשו זאת בעצמכם׳ הגיעו לאוויר העולם.
אז אם אתם כישרוניים במיוחד, ואתם יודעים להכין דברים פיצפ׳קעס משגעים שיכולים לשדרג כל בית, הגיע הזמן להשוויץ בכישרון שלכם בפני כל העולם דרך אינסטגרם!
תכשיטים
אפרופו ״עשו זאת בעצמכם״; אם אתם מעצבים תכשיטים ברמה גבוהה או שיש לכם ׳כיון׳ לתכשיטים ברמה ממש גבוהה, אינסטגרם היא ה-פלטפורמה בשבילכם לעדכן את קהל הלקוחות שלכם על עיצובים חדשים שלכם, או כל דבר אחר הקשור במוצר הייחודי שאתם מפרסמים.
לסיכום
כאן מגיע לסיומו סיקור תחומי העסקים הפופולריים באינסטגרם שצוות pwr הכין לכם.
זכרו שלא משנה באיזו נישה תבחרו, חשוב להשקיע אנרגיות ומשאבים רבים בתכנים שאתם מעלים; תוכן איכותי זה הלחם וחמאה של רשתות חברתיות, ואינסטגרם במיוחד.