מכירים את המשפט על לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?
היום נדבר על ׳עוגת האינסטגרם׳, כלומר התופעה ההולכת ומתגברת של מעבר הפלטפורמה הזו מרשת חברתית כמו שאנחנו מכירים לבמה וקרש קפיצה לעסקים שונים לקדם את עצמם ולהגדיל את מכירות המותג שלהם באופן משמעותי.
אחרי שהצוות של pwr ענה על שאלה בוערת למדי, האם אפשר לדעת מי עשה צילומי מסך לסטורי שלכם באינסטגרם?
אנחנו מארגנים לכם כתבה שימושית נוספת – הפעם בניסיון להמחיש ככל הניתן את החשיבות של יצירת פרופיל אינסטגרם פעיל.
פתח לשיתופי פעולה עסקיים
כן, קראתם נכון.
ברגע שפרופיל האינסטה שלכם נהייה ויראלי, כזה שמדברים עליו (אם לרגע תהיתם מה הופך עמוד או פוסטים באינסטגרם לויראליים, ברור שהתשובה היא לייקים לאינסטגרם) בשיחות סלון, למשל, צפו למבול של הודעות והצעות עסקיות באינבוקס שלכם לקדם מוצר כזה או אחר של מותג מוכר יותר או פחות (זה משתנה בהתאם לעד כמה אתם ׳חזקים׳ באינסטגרם, כמובן).
שידור חי – בואו כמו שאתם
יתרון נוסף ולא מבוטל בכלל שיש לעמוד אינסטגרם ׳עם שם׳ הוא הלגיטימיות שלכם לעלות לשידור חי.
שידור חי שאותו אפשר לנצל בשביל לעשות סבב שאלות-תשובות עם העוקבים שלכם, לעדכן בכל מיני דברים חדשים שקורים בעמוד, ואפילו לגייס כספים למטרות שונות.
כפי שאתם רואים - לא חסרים יתרונות לתחזוק ו׳טיפוח׳ עמוד האינסטה שלכם (ותאמינו לנו, גם מה שציינו כאן זה רק קצה המזלג); צוות pwr מאחל לכם בהצלחה בהגעה ליעד המאתגר והמתגמל הזה!